Sortida a Mura

El dimarts 30 d'abril de 2019 els alumnes de 1r d'ESO van anar a Mura, excursió organitzada pel Departament de Català.

Els alumnes van fer una gimcana pel poble, acompanyats per monitors.

Per veure algunes fotos cliqueu aquí.